شیوا تدینی
فوق لیسانس مدیریت دولتی
شرح وظایف
1. تهیه و تنظیم قراردادهای یکسان بصورت فرمت استاندارد و اخذ تاییدیه های مالی و حقوقی از کارشناسان مربوطه
2. بررسی و اعلام نظرات کارشناسی در خصوص قراردادهای ارسالی از واحدها و مطابقت قراردادهای پیشنهادی واحدها با موازین حقوقی و مالی و غیره
3. تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی قراردادها و استخراج و ارائه آمار در خصوص قراردادهای منعقده (مناقصهها/مزایدهها)
4. تهیه چک لیست کنترل کلیه اسناد مناقصه/مزایده، توزیع اسناد مناقصه و مزایده و تشکیل جلسات توجیهی
5. اصلاح فرآیندهای مناقصه و مزایده بر اساس قوانین، مقررات و آئین نامه و آموزش و اطلاع رسانی به واحدها
7. برگزاری مناقصه عمومی، محدود و مزایده و ترک تشریفات
8. ارائه راهنمایی های لازم به رابطین واحدها،
9. تجزیه و تحلیل داده ها و تعیین قیمت پایه جهت خدمات قابل واگذاری
10. اظهار نظر نسبت به پیش نویس قراردادهای خرید اقلام عمده و فعالیت های خدمات عمومی و پشتیبانی و رعایت جنبه های حقوقی و تضامین آنها
11. برگزاری دورههای آموزشی مورد نیاز داخلی و خارجی
12 . راه اندازی بایگانی الکترونیک