برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

دانلود ورژن جدید فایرفاکس دانلود ورژن جدید کروم

مدیریت امور پشتیبانی و رفاهیResearch Vice-Chancellor

فهرست اصلی

اداره نظارت بر خدمات عمومی



نظافت وخدمات عمومی بخشی از وظایف اصلی سازمان هاست این وظیفه برای گردش کار صحیح مراکز آموزشی ،بهداشتی ودرمانی نیز ضروری می باشد.وظیفه بخش مذکوراین است که برای بیماروکارکنان ،دانشجویان شرایط ومشخصات ایمن را ایجاد نماید به نحوی که بابرنامه ریزی علمی شرایط مطلوب برای کنترل وپیشگیری از آلودگی در سازمان به وجود آید .کیفیت کارامور خدمات به منظور کسب موفقیت در ایجاد محیط ایمن ،دلچسب وکارآمد برای کارکنان ودانشجویان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.


شرح وظایف اداره نظارت بر خدمات عمومی دانشگاه
  1. نظارت به عملکرد شرکتهای خدماتی واحدهای تابعه:اطمینان از ارائه خدمات با کیفیت ومطابق با استانداردهای مورد نظر
  2. نظارت بر امورات حمل ونقل ستادمرکزی وواحدهای تابعه دانشگاه:مدیریت وبهینه سازی حمل ونقل دانشگاه برای تسهیل در جابجایی
  3. نظارت به بیمه خودروهای دانشگاه:اطمینان از پوشش بیمه ای مناسب برای خودروهای دانشگاه
  4. نظارت به بازسازی وتعمیرات امورساختمانهای ستادومجوزانبارها باهماهنگی امور فنی واداره نگهداشت وتاسیسات برای حفظ ونگهداری ساختمان ها
  5. نظارت به عملکرد فضای سبز دانشگاه وواحدهای تابعه : حفظ وبهبود محیط زیست دانشگاه
  6. نظارت به عملکرد پیمانکاران اتوبوس های دربست و وتاکسی تلفنی های طرف قرار داد دانشگاه : اطمینان از کیفیت وامنیت حمل ونقل عمومی
  7. نظارت به توزیع کالاوملزومات : مدیریت ونظارت بر تامین وتوزیع منابع مورد نیاز دانشگاه
  8. نظارت به نظافت ستادمرکزی واحدهای تابعه دانشگاه : حفظ بهداشت ونظافت محیط های دانشگاهی
  9. مدیریت برانجام تشریفات ،ایاب وذهاب ،پذیرایی جلسات ستاد،
  10. تامین ونظارت به سرویسهای ایاب وذهاب کارکنان ونظارت بر عملکردخودروهای ستادی وواحدهای تابعه .