شرح وظایف -اکبر عابدی (رئیس امورمالی):
الف- انجام کلیه امور مالی مرکز با رعایت قوانین و مقررات مالی ومعاملاتی دانشگاه و قوانین ومقررات
ب- تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم در موارد مختلف دریافتها،پرداختهاواعتبارات وتعهدات،تگهداری دفاتر اعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط وحوزه ستاد دانشگاه
ج- رسیدگی به اسناد و سیستم های حقوق ومزایای کارکنان از نظر انطباق با مقررات
د- مصرف اعتبارات مرکز طبق بودجه تفصیلی مصوب و با رعایت قوانین ومقررات مربوط
ه- تنظیم حساب درآمدها و هزینه ها ومحاسبات کل وتهیه گزارش عملیاتی مالی و ارسال به مراجع ذیربط واخذ تاییدیه و ارسال آن به حوزه ستاد دانشگاه و سایر مراجع ذی صلاح
ر- نظارت بر حفظ و نگهداری اموال منقول و غیر منقول مرکز وثبت مشخصات کامل اموال در دفاتر ونگهداری حساب اموال در اجرای قوانین ومقررات مربوط به آئین نامه اموال دولتی و نحوه استفاده از آنها
ز- پرداخت کلیه هزینه ها بر اساس اعتبارات تخصیص یافت
ط- تهیه گزارشات لازم از وضعیت اعتبارات و عملیات مالی مرکز و ارائه به مقام مافوق وحوزه ستاد دانشگاه
ظ- رسیدگی به اسناد هزینه های مرکز در چارچوب قوانین ومقررات
س- رسیدگی به حسابهای بانکی مرکز و تهیه صورت مغایرت
ش- نظارت و کنترل بر وصول و واریز درآمدهای اختصاصی به حساب غیر قابل برداشت در استان
ح- همکاری با گروه طرح و برنامه و ارائه اطلاعات هزینه به منظور تهیه وتنظیم بودجه سالانه مرکز
غ- استقرار سیستم مناسب جهت کنترل درآمدهای واریزی
ف- هماهنگی وتشکیل جلسات وکمیته های مرتبط کاری در جهت وصول بهینه درآمدها
ث- سازماندهی فعالیت های مربوط وتقسم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت واختیارات کارکنان تحت سرپرستی
ض- نظارت بر تهیه نامه ها،دستورالعمل ها و... ارجاعی از سوی مفام مافوق
و- شرکت در کمیسیونها، سمینارها وجلسات مخلف حسب دستور و تهیه گزارش های مورد نیاز جهت استحضار مقام مافوق
شرح وظایف -نیر علیمی (معاون ومسئول اعتبارات ):
الف- مصرف اعتبارات مرکز طبق بودجه تفصیلی مصوب و با رعایت قوانین ومقررات مربوط
ب- تهیه گزارشات لازم از وضعیت اعتبارات و عملیات مالی مرکز و ارائه به مقام مافوق وحوزه ستاد دانشگاه
ج- پرداخت کلیه هزینه ها بر اساس اعتبارات تخصیص یافت
د- همکاری با افراد ذیربط و ارائه اطلاعات هزینه به منظور تهیه وتنظیم بودجه سالانه مرکز
ه-بررسی درخواستهای خرید ارجاعی از طرف تدارکات و تایید تصویب کننده و اعطای اعتبار و ارسال آن به رئیس امورمالی
ر-هماهنگی لازم بین همکاران جهت پیشبرد مراحل ثبت وضبط اسناد مالی در سیستم نظام نوین مالی و بروز رسانی آنها.
ز- ارائه گزارشات مقطعی به مافوق در خصوص ثبت اسناد قبوض وحوالجات در سیستم نظام نوین مالی .
شرح وظایف –شهروز نریمانی (مسئول رسیدگی):
الف- رسیدگی به اسناد هزینه های مرکز در چارچوب قوانین ومقررات
ب-بررسی قراردادهای ماهانه معاونتهاو ستاد از لحاظ قوانین ومقررات
ج-بررسی موردی برخی از خریدهای انجام یافته توسط تدارکات و کنترل موجودی سیستمی انبارها در نظام نوین مالی
د-رسیدگی به اسناد سیستمی از جمله حوله های توزیع ومصرف و قبوض بین راهی و ارائه گزارش مقطعی به رئیس امورمالی و افراد بالادستی با هماهنگی مافوق
غ-رسیدگی به اسناد پیمانکاری و بررسی صورت وضعیتهای ارائه شده توسط آنها
شرح وظایف –فرخ فرزین فر (کارشناس رسیدگی):
الف- رسیدگی به اسناد هزینه های مرکز در چارچوب قوانین ومقررات
ب-بررسی قراردادهای ماهانه معاونتهاو ستاد از لحاظ قوانین ومقررات
ج-بررسی موردی برخی از خریدهای انجام یافته توسط تدارکات و کنترل موجودی سیستمی انبارها در نظام نوین مالی
د-رسیدگی به اسناد سیستمی از جمله حوله های توزیع ومصرف و قبوض بین راهی و ارائه گزارش مقطعی به رئیس امورمالی و افراد بالادستی با هماهنگی مافوق
غ-رسیدگی به اسناد سیستمی از جمله حوله های توزیع ومصرف و قبوض بین راهی و ارائه گزارش مقطعی به رئیس امورمالی و افراد بالادستی با هماهنگی مافوق
- شرح وظایف –ناهیده ابراهیمی (کارشناس امور مالی وتنظیم اسناد):
الف-تنظیم اسناد دستی وشناسایی آن در سیستم نظام نوین مالی
ب-ثبت اسناد عمرانی و پیگیری کارهای پروژ های در حال احداث و ثبت صورت وضعیت های شرکت های طرف قرارداد
ج-کنترل مدارک ثبتی اسناد دستی و حق الزحمه ها
شرح وظایف –آرزو فتح الهیان (کارشناس امور مالی وتنظیم اسناد):
الف-تنظیم اسناد دستی وشناسایی آن در سیستم نظام نوین مالی
ب-ثبت اسناد مرتبط با معاونتهای تجمیعی وارائه گزارش های سیستمی
ج-کنترل مدارک ثبتی اسناد دستی و حق الزحمه ها
د-تهیه گزارشات اعلامی از طرف سازمانهای بالادستی و ارائه آن به مدیریت
- شرح وظایف –منیژه محمد نژاد (کارشناس امور مالی):
الف-تنظیم اسناد دستی وشناسایی آن در سیستم نظام نوین مالی
ب-کمک به تهیه جداول گزارشات اعتبارات ابلاغی به ستاد و معاونتهای تجمیعی
ج-ثبت وشناسایی تضمینات و سپرده های ارائه شده از طرف شرکتهای طرف قراردادها
د-پیگیری اسناد قرادادهای ماهانه ستاد وکنترل مرتب تمامی قراردادها و تنظیم نامه های مرتبط با آنها
ه-صورت مغایرات بانکی وثبت قراردادها در سیستم نظام نوین مالی
شرح وظایف –اعظم صافی (کارشناس امور مالی):
الف-تنظیم اسناد دستی وشناسایی آن در سیستم نظام نوین مالی
ب- انجام عملیات مرتبط با طر حهای تحقیقی و پژوهشی و گرنت و
ج- کنترل قراردادهای ارتباط با صنعت و فناورانه
د- تهیه گزارشات مرتبط با طرح های پژوهشی
ه-ثبت اسناد پایانامه های دانشچویی و کنترل تضمینات اخذ شده
ح- ثبت مالیاتهای مرتبط با اسناد گرنت ارتباط با صنعت
ج- پیگیری اسناد کاردانشجویی وحق التحقیق و سرباز نخبه از اداره حقوق ودستمزد
ه- ثبت وشناسایی سپرده وتضمینات اخذ شده در مورد طر حهای پژوهشی و پیگیری مادنه حسابهای سنواتی
- شرح وظایف –اعظم صافی (کارشناس امور مالی و درآمد):
الف-تنظیم اسناد درآمد دستی وشناسایی آن در سیستم نظام نوین مالی
ب- شناسایی و کنترل قراردادهای اجاره و شهریه دانشجویی
چ-کنترل و ثبت سامانه های درآمدی
د- کنترل فیش های واریزی به حساب خزانه و کنترل پوز های مستقر در واحد ها
ح- پیکگیری مسایل وصولی درامدی شهریه دانشجویان خارجی
شرح وظایف –عیسی معرفت و روز نیک واللهوردی نوروزی (حسابدار امین اموال):
الف-تنظیم اسناد اموالی وثبت اسناد آماده ثبت وارسال به قسمت رسیدگی
ب- تنظیم صورتجلسات رسیده وارسالی اموالی.
ج-رسیدگی و ارائه گزارشات مرتبط با نقل وانتقال اموال وصدور برگ خروج