1- برنامه ریزی درخصوص زمانبندی استفاده کارکنان ازخدمات رفاهی
2- آماده سازی بهترثبت نام ازقبیل نرم افزار واعلام شرایط آن درسایت وابلاغ آن به واحدها
3- دریافت تقاضا وبرسی مدارک درخواستی وصدورمعرفی نامه پس ازطی مراحل اداری جهت استفاده کارکنان
4- برنامه ریزی جهت قرعه کشی درایام تعطیلات نوروزی وتابستان
5- دریافت وجمع بندی فیشهای واریزی وارائه گزارش حساب ماهانه به امورمالی
6- پاسخگویی به همکاران وراهنمایی آنان بصورت حضوری وتلفنی
7- جمع بندی لیست انصراف دهنگان وارسال آنان به امورمالی
8- سهمیه بندی امکانات موجود در شهرهای مشهد ورامسر براساس تعداد کارکنان واحدها
9- راهنمایی همکاران کتقاضی جهت استفاده ازامکانات سایردانشگاههادرسراسرکشور
10- راهنمایی همکاران سایراستانها جهت استفاده ازامکانات دانشگاه درتبریز
11- هماهنگی واختصاص محل اسکان به متقاضیان براساس شرایط وضوابط موجود
12- تهیه وتنظیم برنامه نرم افزاری برای برنامه ریزی در محلهای اسکان
13-صدورمعرفی نامه به زائرسرای مشهد ومهمانسرای رامسر ودفترتهران وخوابگاههای مطهری – بهشتی