برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

دانلود ورژن جدید فایرفاکس دانلود ورژن جدید کروم

مدیریت امور پشتیبانی و رفاهیResearch Vice-Chancellor

فهرست اصلی

رئیس اداره تدارکات

رئیس اداره تدارکات

مهدی خیاط رسولی

کارشناس ارشد مدیریت دولتی 

شرح وظایف
  1. پیش بینی خرید اقلام مصرفی مورد استفاده در ستادمرکزی ، معاونت ها و کالاهای خرید متمرکز برای واحدهای تابعه دانشگاه در جهت کاهش هزینه ها  و بر اساس ابلاغ اعتبارات تخصیص یافته.
  2. مدیریت خرید اقلام مصرفی مورد نیاز واحدهای ستادی ، معاونتها  و کالاهای خرید متمرکز برای واحدهای تابعه دانشگاه  با رعایت صرفه وصلاح داتشگاه و منطبق با آیین نامه مالی ومعاملاتی.
  3. مدیریت بر توزیع کالاها و ملزومات خریداری شده ، از طریق انبار مرکزی دانشگاه در جهت بهره وری وکاهش هدررفت منابع و اعتبارات.
  4. بهبود و توسعه سياست ها و روش هاي خرید  در جهت رسیدن به اهداف با کمترین بهای ممکن
  5. مشارکت در تجهیز مراکز جدید الاحداث بر اساس ابلاغ مقامات بالا دستی
  6.  تهیه گزارش از کالاهای نامرغوب،تاریخ گذشته  و بدون استفاده خریداری شده موجود در انبار واحدها
  7. بررسی و تجزیه تحلیل وضعیت بازار و آگاهی از نوسانات قیمت ها و  انتخاب کالای مرغوب واستاندارد
  8. بررسی اسناد مربوط به خرید و نظارت بر تکمیل اسنادهای تنظیم شده توسط کارپردازان ستادی
  9. شرکت در جلسات درون بخشی و برون بخشی و استفاده از راهبرد آن  در رابطه با خریدها
  10. اجرای فرایند انتخاب ،انتصاب و آموزش کارشناسان خرید ، انبارداران و تدوین جزوات آموزشی در حوزه تدارکات
  11. ارائه راهنماییها و راهکارهای لازم به کارشناسان خرید و انبارداران  ستادی  و واحدهای تابعه
  12. مشارکت در تدوین برنامه عملیاتی ، شاخص ها و چک لیست های نظارتی درحوزه تدارکات مدیریت امور رفاهی وپشتیبانی
  13. تشکیل کارگروه  نظارتی اداره تدارکات  جهت  بازدید وبررسی عملکرد واحد‌های تابعه دانشگاه در طول سال طبق جدول زمان بندی همراه با ارائه گزارش عملکرد
  14. پاسخگویی به مکاتبات ارسالی،راهنمایی و پاسخگویی به مراجعه کنندگان.
  15. انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مقامات مافوق