سیاست و رسالت حوزه رفاهی در سال 1403
- نگاه معیشتی به تمام امورات کاری در واحدها و شبکه های بهداشت و درمان و ارتباط تنگاتنگ با رابطین محترم رفاهی و تقویت عملکرد آنها و تقسیم بالسویه خدمات رفاهی موجود در بین تمام واحدها و برنامه ریزی جامع در این خصوص
- فراهم نمودن خدمات مطلوب رفاهی و ورزشی با ارتباط تنگاتنگ اداره رفاه و تربیت بدنی برای کارکنان و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه
- بروزرسانی وضعیت ارائه خدمات رفاهی به کارکنان در سایت مدیریت بطور شفاف اعم از بیمه ها و شرایط، میهمانسراها و شرایط و تمام قراردادهای رفاهی و ...
- انعقاد تفاهم نامه و قرارادهای رفاهی با سایر ارگانها، سازمانها و فروشگاههای مرجع در استان در تمام حوزه ها اعم از گردشگری، خدماتی،درمانی، تجهیز و مایحتاج زندگی و ...
- نظارت مستمر بر خدمات میهمانسراهای دانشگاه اعم از رامسر، مشهدالرضا،جلفا، وصال و نظری در تهران و مطهری و نظرسنجی سه ماهه از استفاده کنندگان و کارکنان عزیز
- نظارت جامع و مستمر بر قرارداد بیمه تکمیلی و بیمه های دانشگاه بطور منطقی و علمی و ایجاد ساختار مناسب جهت دسترسی همه اعضای محترم بیمه مکمل تکمیلی به خدمات بیمه طرف قرارداد و پرداخت به موقع هزینه ها و ارائه گزارش دو ماهانه
- ساماندهی خانه های سازمانی دانشگاه در تمام واحدهای تابعه و ارائه در کمیته خانه های سازمانی با شرایط بالسویه و برنامه ریزی مالی منظم در این خصوص
- ساماندهی ارائه خدمات تسهیلات بانکی در سال 1403 و مهیا نمودن شرایط مساوی برای استفاده تمام کارکنان دانشگاه
تلفن مستقیم اداره رفاه 33358030 - 041
مهمانسرای مشهد
|
مهمانسرای رامسر
|
|
|
مهمانسرای جلفا
|
|